خانه / دنیای خودرو / سئو و بازاریابی محتوا با کمپین های رپورتاژ آگهی ویرلن
کاکوفایل

سئو و بازاریابی محتوا با کمپین های رپورتاژ آگهی ویرلن

کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن به عنوان موثرترین راهکار سئوی سایت و بازاریابی محتوا توسط استارت آپ ها و برند ها انتخاب شده است.

طبق نظر برترین متخصصان سئو و بهینه سازی سایت، پس از طراحی سایت و تولید محتوای با کیفیت، مهمترین کاری که برای دستیابی به رتبه اول گوگل لازم است ، دریافت لینک از وب سایت های معتبر و پربازدید است.

اما باتوجه به بروزرسانی های جدید و الگوریتم های گوگل، بک لینک‌ هایی که بصورت تبلیغات متنی در تمام صفحات یک یا چند وب سایت‌ درج شوند و در تاریخ معینی هم متوقف شوند، از نظر گوگل خرید لینک (اسپم) محسوب میشوند و ریسک بسیار بالایی دارند، تاجایی که حتی میتواند باعث افت شدید رتبه سایت در گوگل بشود.

همچنین طبق آخرین اخبار؛ سایت‌هایی که هنوز از این روش استفاده میکنند مورد جریمه گوگل Google Penalties قرار میگیرند.

اطلاعات بدست آمده از آخرین اخبار و مقالات آموزشی سایت های معتبر نشان میدهد که گوگل استاندارد‌ های جدیدی برای بک لینک تعریف کرده است و طبق آن باید لینک های ارجاعی به سایت شما کاملا طبیعی باشند. بطوری که انگار خود سایت های خبری خواسته باشند مطالبی را درمورد برند شما منتشر کنند و کلمات کلیدی خاصی را به وب سایت شما به عنوان مرجع لینک بدهند.

همچنین برای تاثیرگذاری پایدار در سئوی سایت باید بک لینک ها از صفحات سایت های معتبر با محتوایی مرتبط به سایت شما لینک داده شوند و بک لینک های درج شده به هیچ وجه از سایت ها حذف نشوند.

درواقع الگوریتم های گوگل میگوید اگر برند شما محبوب است حتما خبرگزاری های معتبر درمورد برند شما خبرهایی را منتشر میکنند و کاربران را به سایت برند شما ارجاع میدهند.

یکی دیگر از استاندارد های جدید گوگل میگوید که بک لینک ها باید حتما فالو باشند، زیرا اگر هایپرلینک ها بصورت نوفالو در متن صفحات قرار بگیرد عملا به ربات گوگل میگوید این لینک را دنبال نکن و در نتیجه هیچ ارزشی از نظر سئو ندارد.

اما چگونه میتوانیم از خبرگزاری های معتبر بک لینک فالو دائمی و ارگانیک دریافت کنیم ؟

طبق الگوریتم های جدید گوگل، دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق انتشار رپوتاژ آگهی در خبرگزاری‌هایی معتبر که اتوریتی بالایی دارند و مرجع تولید خبر هستند، بالاترین تاثیرگذاری در سئو سایت را دارد و نتیجه آن دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی مهم خواهد بود.

البته بازاریابان و سئوکار های تازه وارد به اشتباه تصور میکنند که با انتشار هر نوع رپورتاژی که شامل چند هایپر لینک است و در تعدادی سایت منتشر میشود میتوانند به رتبه اول گوگل دست پیدا کنند!

اما سئوکار‌های حرفه ای میدانند که رپورتاژ نیز برای تاثیرگذاری کامل ، شامل استاندارد های مختلفی میباشد و استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر سئوی سایت، نیازمند اعمال همه استاندارد های جدید است.

به عنوان مثال میزان اعتبار سایت هایی که رپورتاژ را منتشر میکنند بسیار مهم است. چه از نظر اینکه گوگل این سایت ها را به عنوان مرجع نشر اخبار دست اول و تولید کننده محتوا بشناسد، چه از نظر اتوریتی دامین. نکته اینجاست ؛علاوه براینکه بالا بودن اتوریتی دامین مهم است، باید اسپم اسکور پایینی هم داشته باشد. همچنین تنوع و تعداد سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ نیز مهم است.

علاوه براین، انتخاب اینکه رپورتاژ با توجه به محتوای خبری و پروموشن تبلیغاتی آن در چه سایت هایی و در چه بازه زمانی و حتی طبق چه برنامه زمانی منتشر شود از اهمیت بسیاری برخوردار است و در میزان تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد.

نحوه تولید محتوای رپورتاژ نیز اهمیت بسیار بالایی دارد

رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه به عنوان برترین روش سئوی سایت در تمام دنیا شناخته میشود، همچنین به عنوان موثرترین راهکار برای اطلاع رسانی خبری و روابط عمومی دیجیتال توسط سازمان ها و برندها بکار گرفته میشود.

بنابراین محتوای رپورتاژ باید طبق جدید ترین متد سئو SEO، بازاریابی محتوا ، اصول خبرنگاری و برندینگ تولید شود تا تاثیرگذاری کامل را داشته باشد . در مثالی ساده در مورد سئو ؛ تعداد کل کلمات متن خبر، تعداد و مدل استفاده از کلمات کلیدی و هایپرلینک ها بسیار مهم است. همچنین طراحی استراتژی و برنامه ریزی دقیق کمپین های رپورتاژ آگهی برای فاز های سه ماه الی دوسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که برندهایی که در مهم ترین کلمات کلیدی، بصورت پایدار در رتبه اول گوگل هستند شرکت ویرلن را انتخاب میکنند.

نکته اینجاست که ویرلن طی سال های اخیر هزاران رپورتاژ برندهای معروف با زمینه های کاری مختلف را در ۱۰۰ سایت خبری پربازدید ایران منتشر کرده است و مدیریت و اجرای این کمپین ها برای این مجموعه معتبر تجربه های فراوانی را به همراه داشته است.

تیم حرفه‌ ای ویرلن شامل مهندسان آی‌تی ، متخصصان سئو ، کارشناسان برندینگ دیجیتال و بازاریابی محتوا ، همراه با خبرنگاران حرفه ای در کنار هم بهترین استراتژی را برای تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی به برندهای برتر ارائه میدهند.

درواقع ۱۰ سال تجربه شرکت ویرلن در دیجیتال مارکتینگ و سئو در اختیار برندها قرار میگیرد و موفقیت آن را تضمین میکند.

همچنین شناخت کاملی که ویرلن نسبت به وب سایت های خبری دارد به برندها کمک میکند که محتوای رپورتاژ متناسب با مخاطبان هر سایت تهیه و در بهترین زمان منتشر شود.

مدیران حرفه ای در بازاریابی و سئوی سایت، با تحقیقات درباره کمپین های ویرلن مشاهده میکنند که تمامی برندهایی که برای انتشار رپورتاژ با ویرلن همکاری دارند به بهترین نتایج در گوگل و برندینگ دست پیدا کرده اند . همچنین متخصصان سئو براحتی از طریق سایت های تجزیه تحلیل آمار مانند MOZ میتوانند ردپای ویرلن را در لینک های دریافتی برندهای معروف و رقبای خود پیدا کنند .

البته ساده ترین راه برای بررسی برندهای معروفی که جزو مشتریان ویرلن هستند، مراجعه به سایت virlan.ir است که در آن نمونه رپورتاژ آگهی برندهای برتر که توسط ویرلن منتشر شده است را میتوانید پیدا کنید.

شرکت تبلیغاتی ویرلن فارغ از ارائه خدمات حرفه ای در این حوزه، همواره کمپین های رپورتاژ را با گارانتی بهترین قیمت، خدمات پس از فروش کامل و پشتیانی ۲۴ ساعته آنلاین به برندهای برتر و استارت آپ ها ارائه میدهد و همه این موارد به همکاری مستمر  وطولانی مدت میان برندها و شرکت ویرلن منجر شده است.

یکی دیگر از ویژگی های ویرلن که امروز محبوبیت خاصی میان مدیران برندها پیدا کرده است، کمپین های کامل و جامع این مجموعه است .

ویرلن روزانه تعداد قابل توجهی از اخبار برند های برتر را در صفحه اول ۱۰۰ سایت پربازدید ایران، شامل تمامی خبرگزاری های معتبرو سایت های خبری حوزه اقتصادی ، فناوری ، لایف استایل ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی و خودرو، همراه با هایپرلینک های فالو منتشر میکند و به همین دلیل مورد استقبال معروف ترین سئوکاران نیز قرار گرفته است.

اهمیت کمپین های رپورتاژ آگهی در بازاریابی محتوا و جذب مشتری

نکته قابل توجه این است که انتشار رپورتاژ با تیتر خبری جذاب در صفحه اول خبرگزاری های معتبر میتوانید از تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ جدید من جمله تبلیغات کلیکی هدفمند و تبلیغات در گوگل موثر تر باشد.

زیرا در این روش‌های تبلیغات اینترنتی شما باید بابت هر کلیک مخاطبان هزینه ای را به عنوان تعرفه کلیک پرداخت کنید ، اما در رپورتاژ آگهی اگر تیتر خبر جذاب باشد و در پیک بازدید سایت های خبری منتشر شود میتواند هزاران کاربر را بدون هیچ هزینه اضافه ای بابت کلیک های بیشتر ، به سایت شما هدایت کند. همچنین برخلاف تمامی روش های تبلیغاتی که فقط در مدت زمان مشخصی نمایش داده میشوند، رپورتاژ بصورت دائمی در سایت های خبری آرشیو میشود و همواره از طریق جستجوی گوگل مورد بازدید مخاطبان جدید قرار میگیرد.

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در سایت ویرلن

یکی از بخش های سایت ویرلن که این روز ها محبوبیت بسیاری میان سئوکار ها و وبمستر ها پیدا کرده است ، بخش مقالات آموزشی و خبری است، به این دلیل که کاربران میتوانند جدید ترین مطالب تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئوی سایت را در این بخش پیدا کنند.

پس اگر بدنبال کسب دانش روز دنیا در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو هستید توصیه میکنیم به سایت virlan.co مراجعه کنید.

نوشته سئو و بازاریابی محتوا با کمپین های رپورتاژ آگهی ویرلن اولین بار در چرخان پدیدار شد.

درباره ی 2po

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *