خانه / تکنولوژی / تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت
کاکوفایل

تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت

akrales_180403_2437_0016.0-e1547289800742 تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز 200 میلیون نفر گذشت

اسپاتیفای با برخورداری از ۴۰ میلیون آهنگ در آرشیو خود قابلیت پخش موسیقی بر روی چندین پلتفرم را دارد. اکنون این شرکت اعلام کرده که تعداد کاربران فعال ماهانه آن از مرز ۲۰۰ میلیون نفر فراتر رفته است. با این‌حال حتی با احتساب عضویت افراد در طرح‌های ممتاز پولی، بیش از ۱۱۳ میلیون نفر کماکان از سرویس رایگان اسپاتیفای همراه با آگهی‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بیش از ۸۷ میلیون نفر از اعضا در طرح عضویت ممتاز پولی مشارکت دارند. حق اشتراک ماهیانه اسپاتیفای برای هر کاربر معادل ۹٫۹۹ دلار است (پس از یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه)؛ در حالی‌که حق عضویت ماهیانه برای خانواده‌ای با حداکثر ۶ عضو معادل ۱۴٫۹۹ دلار و هزینه اشتراک ماهیانه دانشجویان موردتایید نیز برابر با ۴٫۹۹ دلار خواهد بود.

Music-streamer-Spotify-says-it-has-over-200-million-Monthly-Active-Users تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز 200 میلیون نفر گذشت

اعضای ممتاز قادر به جستجو و پخش آنی کلیه ترک‌های صوتی موردنظر خود به‌صورت نامحدود و بدون آگهی تبلیغاتی هستند. بعلاوه آن‌ها می‌توانند آهنگ‌ها را با کیفیتی بالا پخش نموده و حتی هنگام آفلاین بودن نیز به ترانه‌های خود گوش دهند. کمپانی خاطرنشان می‌کند که اعضای این سرویس در ۷۸ منطقه یا کشور مختلف سکونت دارند و اسپاتیفای بزرگ‌ترین پلتفرم پخش صدا در جهان به‌شمار می‌آید. سال گذشته در همین زمان اسپاتیفای اعلام کرد که بالغ بر ۱۴۰ میلیون کاربر دارد که بیش از ۷۰ میلیون مشترک از سرویس رایگان با پشتیبانی از آگهی‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و ۷۰ میلیون دیگر نیز در طرح اشتراک پولی عضویت دارند. بخشی از رشد ایجاد شده در مجموع تعداد کاربران اسپاتیفای احتمالا مدیون محبوبیت روزافزون اسپیکرهای هوشمند خواهد بود. بسیاری از این گجت‌ها از طریق دستیار شخصی مجازی دستگاه امکان دسترسی رایگان یا پولی به سرویس پخش اسپاتیفای را فراهم می‌کنند.

583489deba6eb66d268b592e-750-375 تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز 200 میلیون نفر گذشت

بعلاوه داستی جنکینز؛ مدیر جهانی ارتباطات اسپاتیفای در گفتگو با وب‌سایت Cheddar اعلام کرد که این کمپانی به منظور معرفی قابلیت‌های گسترده پادکست خود در نمایشگاه CES 2019 حاضر شد. در اواخر سال گذشته اسپاتیفای به منظور ترویج مناسب‌تر پادکست‌های پخش شده اپلیکیشن خود را از نو طراحی کرد. این سرویس پخش موسیقی در نمایشگاه CES اعلام کرد که اسپاتیفای تنها مکان برای شنیدن پادکست‌های جمیل هیل؛ موسس با استعداد شبکه ESPN است. به گفته جنکینز، اسپاتیفای معتقد است که “در آینده پادکست‌ها از فرصت قابل‌توجهی برخوردار هستند و اطمینان داشته باشید که ما در پلتفرم خود انواع مناسبی از محتوای منحصربه‌فرد را در اختیار خواهیم داشت.” اسپاتیفای در کنار همکاری با جمیل هیل، امی شامر را نیز به خدمت گرفته که بر اساس گزارشات این فرد برای پیاده‌سازی پادکست در اسپاتیفای ۱ میلیون دلار دریافت کرده است.

اسپاتیفای در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۸ عرضه شد. در پایان ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ و پس از ۱۲۲ ماه و ۲۳ روز فعالیت، این کمپانی هنوز به سودآوری نرسیده است. در روز ۶ فوریه ۲۰۱۹ اسپاتیفای نتایج عملکرد خود طی ۳ ماهه اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۸ را منتشر خواهد کرد. آیا نهایتا وضعیت برای اسپاتیفای متحول خواهد شد؟ پاسخ این پرسش در اوایل ماه آینده مشخص می‌شود.

نوشته تعداد کاربران فعال ماهانه در سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای از مرز ۲۰۰ میلیون نفر گذشت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

درباره ی 2po

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *