خانه / دنیای خودرو / افزایش فروش شرکت جیلی با ۴ کراس اوور این شرکت
کاکوفایل

افزایش فروش شرکت جیلی با ۴ کراس اوور این شرکت

هولدینگ خودرویی جیلی چین که طی این سال‌ها اقدامات زیادی را در رابطه با خرید سهام شرکت‌های خودروساز بزرگ دنیا مانند دایملر آلمان و یا خرید شرکت‌های دیگر کرده است، در ماه آوریل ۲۰۱۸ یعنی ماه قبل میلادی توانسته به رشد ۴۹ درصدی فروش خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده و فروش خود را به ۱۲۸,۸۱۷ عدد برساند.

این فروش جیلی را می‌توان بیشتر به خاطر فروش خوب ۴ خودروی کراس اوور این شرکت در این ماه دانست. خودروهایی بانام بویو، امگراند GS و ویژن که با عنوان برند جیلی به فروش می‌رسند به ترتیب با تعداد ۲۳,۰۲۵ و ۱۲,۴۲۵ و ۱۰,۹۸۳ در ماه گذشته میلادی به فروش رفته‌اند.

کراس اوور چهارمی را که توانسته به فروش خوبی برسد نیز تحت عنوان لینک‌اند کو چین که این شرکت نیز از زیرمجموعه‌های جیلی است به تعداد فروش ۹,۰۷۹ عدد رسیده است.

این ۴ کراس اوور متعلق به جیلی توانسته‌اند با مجموع فروش قابل‌قبول ۴۳ درصدی از میان تمامی محصولات این شرکت در ماه گذشته، درمجموع با تعداد ۵۵,۵۱۲ به فروش بروند.

در ۴ ماهه نخست سال جاری میلادی نیز جیلی توانسته با رشد فروشی ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد ۵۱۵,۱۱۳ عدد خودرو را به فروش برساند. در نمایشگاه خودرویی پکن ۲۰۱۸ نیز، این شرکت با معرفی سدان پرچم‌دار خود بانام Borui GE پلاگین-هیبرید ظاهر شد. خودرویی که در تابستان همین سال میلادی به فروش خواهد رفت.

Borui GE سومین خودروی برقی است که جیلی در ادامه نسخه‌های امگراند خود به بازار ارائه خواهد کرد. برای همین است که این شرکت چینی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، تعداد خودروهای هیبرید، پلاگین-هیبرید و برقی خود را به ۹۰ درصد رسانده و از این طریق به استقبال آینده برود.

 

نوشته افزایش فروش شرکت جیلی با ۴ کراس اوور این شرکت اولین بار در چرخان پدیدار شد.

درباره ی 2po

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *