خانه / دنیای خودرو / آیا واقعا انبارهای پارس خودرو مملو از قطعات ساندرو است؟
کاکوفایل

آیا واقعا انبارهای پارس خودرو مملو از قطعات ساندرو است؟

ساندرو پارس خودرو

خبر تعویض ساندرو و تندر با پراید و تیبا باعث شد تا بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف واکنش‌های بسیار بدی را نسبت به این موضوع نشان دادند که از جمله این واکنش‌ها، مشتری مداری عجیبی بود که توسط گروه سایپا عملیاتی شده بود که به نظر صرفا توهینی بود که به مشتریان اعتمادکننده به این شرکت انجام شده بود. ولی شایعه چند ساعت بعد در رسانه‌ها منتشر شد که علیرغم ادعای سایپا، انبارهای پارس خودرو مملو از قطعات ساندرو و تندر است که به طمع گرانی وارد خط نمی‌شوند!

به گزارش چرخان، شایعه پر بودن انبارهای سایپا از قطعات ساندرو به قدری سنگین و داغ بود که در عرض چند دقیقه در رسانه‌های مختلف منتشر شد و واکنش‌های بسیار زیادی را به همراه داشت که از جمله آنها می‌توان به بدعهدی و بی اخلاقی اشاره کرد که در بهترین حالت نثار این گروه خودروسازی میشد چرا که تا قبل از این مشتریان تصور می‌کردند که به دلیل تحریم‌های آمریکا و همچنین خروج رنو از ایران مشکلات فعلی برای تولید ساندرو و تندر ایجاد شده و با دانستن این موضوع که سایپا صرفا به طمع سود از تولید و تحویل خودرو سر باز می‌زند، آنها را عصبانی نموده است.

ساندرو پارس خودرومنبع انتشار این خبر روزنامه جوان بود که طبیعتا با توجه به پشتیبانی بسیار قوی از سوی یکی از نهادهای بسیار قدرتمند کشور و دسترسی به منابع اطلاعاتی قوی مورد توجه قرار گرفت و خبر در کسری از ساعت در اقشار مختلف کشور به اشتراک گذاشته شد.

منبع موثقی که این خبر را به روزنامه جوان داده بود مدعی است که انبارهای سایپا پر از موتور و گیربکس‌های ساندرو و تندر بوده و این شرکت به راحتی توانایی تولید و تحویل محصولات مذکور را دارد. این شرکت به دلیل برنامه ریزی برای فروش بسیار گران‌تر این خودروها از تحویل خودرو در زمان فعلی طفره می‌رود. یکی از دلایلی که کمتر توسط خودروسازان به آن گفته می‌شود این است که آنها طبق قرارداد بسیار بدی که با شرکای خارجیشان منعقد کرده‌اند در حال حاضر و تا تعیین تکلیف نهایی اجازه تولید این محصولات را ندارند و در صورت تولید طرف خاطی ماجرای قرارداد شناخته خواهند شد!

پارس خودرو ساندرواین اتفاق در حالیست که خودروسازان صرفا افزایش هزینه‌هایشان را بهانه عدم تولید و تحویل اعلام می‌کنند و از قرارداد عجیبی که با شریک فرانسوی بسته‌اند چیزی نمی‌گویند. به نظر می‌رسد که به محض تعیین تکلیف وضعیت قرارداد سایپا با شریک فرانسوی خود و همچنین افزایش نرخ احتمالی بالای ۵۰ درصدی که در راه است باید شاهد تغییر رفتار پارس خودرو باشیم چرا که شخص وزیر به موضوع ورود کرده و در صورت عدم رضایت مشتریان متحمل جریمه سنگینی خواهند شد.

نوشته آیا واقعا انبارهای پارس خودرو مملو از قطعات ساندرو است؟ اولین بار در چرخان پدیدار شد.

درباره ی 2po

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *